underbara sverige!

Hej på er :) Nu har jag vart hemma i 3 dagar och jag ångrar mig inte en sekund att jag flyttade hem. I söndags så mötte pappa, camilla och thilda mig på stationen. Dom där tjejjerna alltså, dom har stått där varje gång jag kommit med bussen från Norge. Underbara brudar. Vi åkte hem till mig och åt mat och bara pratade, camilla sov här.

I måndags jobbade jag först lunch i några timmar. Sen mötte jag upp camilla på stan och gick till gränden sen kom även thilda, bella och daniella :) Gick på stan ett tag och runt 5 var jag tillbaka på jobbet igen och serverade 45 damer. Efter det åkte jag och camilla hem till Tom där saknade Andreas Damberg höll hus. Så länge sen jag fick krama om den lilla sparven! Vi glodde på nån film och runt 1 så drog jag och mills hem till henne och sov.

Igår var det utklädnads show på löga. Det var inte så roligt som man mindes det, men det var underbart att få träffa en massa vänner man inte sätt på länge :) Senare mot kvällningen kollade vi på Filip (thildas pojkvän) på sigurdsgatan och efter det drog jag och mills hem, sängen lockade mer än party.

Nu ska jag gå upp och ta en kopp kaffe. Börjar jobba klockan 4 i eftermiddag och slutar runt 10 tror jag. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!