Some people call them players, But I'm far from terrified. Cos somehow I'm drawn to danger, And have been all of my life.

Såhär såg en skrattande fanny ut idag. Minns inte när jag skrattat så mycke som jag gjort idag. Först på jobbet med mina underskattade arbetskolegor, dom är bra. Men mataffären idag tog nog priset. Först står jag och ilona vid päronen:

Jag - Tror jag ska ha ett päron alltså.. Du som alltid äter päron Ilona, vilka är godast? ;P
Ilona - Dom avlånga... (helt seriös)
Då börjar helt plötsligt en kille på andra sidan asgarva. Och säger; Jag hörde allt vad ni snackade om!
Haha alltså.. vad trodde hanv i prata om..

Sen kommer jag fram till kassan och ska betala och har tagit med mig fel kort, tog med mig falsklegget. Så fick gå hem och hämta andra kortet. När vi kommer tillbaka ser killen i kassan mig och ropar fram mig. Fick därmed gå före hela kön och betala och då kollar jag bak på dom andra och säger: Jag är VIP här :) Och alla glor på mig och typ tvingar fram ett leénde. Och vi börjar asgarva. Så jävla kul!

Nu ska jag och ida kolla på film iallafall. Jävligt skönt att det är VVP idag då, onsdag.. "veckans vändpunkt". Torsdag imorgon och sen är det fredag! :D  Så sweet. Hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!