and i'm like... fuck you :)




Om man bortser från allt negativt så är mitt liv jävla underbart just nu. Jag hittar mig själv mer och mer för varje dag som går och den känslan är så otroligt skön. Jag vet vad jag vill och lägger inte ner energi på saker jag inte vill. Ingenting skulle kunna få mig på andra tankar just nu. Jag har dom bästa vännerna i världen och ett jobb jag trivs med så otroligt bra. Jag behöver inte längre gå ut och supa mig redlös varje helg för att känna att jag lever. För tro mig det känner jag ändå. Förut levde jag för helgerna, jag levde för snefyllor och söndagsångest. Inte längre. Jag är inte längre rädd för att uppskatta egentid. Förut brydde jag mig så sjukt mycke om vad andra människor tyckte, vad andra människor sa och vad andra människor hade för uppfatting om mig. Men nej, inte längre. Jag har insett att dom människorna som lägger ner energi på att trycka ner andra mår sämre än en själv. Och det finns en anledning varför dom orkar bry sig om andra så mycke. Det är för att dom är så jävla osäkra på sig själva. Jag skulle aldrig, ALDRIG, få för mig att trycka ner någon annan genom elaka kommentarer eller skitsnack. Man växer ifrån det en dag och insér att om man någon gång har tyckt illa om någon utan anledning så är det bara för att den personen har något du inte har! Man kan inte älska någon annan förrän man älskar sig själv, men nu, nu är jag på god väg och det känns som en befrielse även fast jag inte visste innan att jag var fast i någonting.



So they say, she's a bad girl
Some say she's a bitch, she's a liar
Fucking with her is like playing with fire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!