....

Tror fan inte man kan må sämre, och om någon gör det.. I feel sorry for you. My god säger jag bara. Livslusten, hoho, vart är du? Orkar egentligen inte ens skriva här så förstår inte varför jag lägger ner den lilla energin jag har på detta. Helgen kort och gott då? Jobbade till 22 sen skjutsade Linda och Frida mig till förferke på haga. Där var det drag. Sen gick vi ut på krogen och sen efterfest på det. Ni förstår hur man mådde dagen efter va? Men vi fixade iallafall till oss hos Jocke för varken jag eller camel orkade röra på oss. Drack en klunk lite då och då men jag hittade inte suget någonstans. Vi åkte ner på stan hem till Oscar och förade lite där. Sen gick vi ut.. men vi gick aldrig in någonstans. Jo på Å2 i en minut högst. Banga det och gick till Billan där det var pansionärsträff så vi gick till bc och tröståt istället. Och det var fan det roligaste på kvällen tror jag. Jävla lilja alltså, "VEM VARE, VARE SOM KASTA?" hahaha.. jävla grabbar med temprament över huve taget. Vi banga stan tillsist och drog hem till stärling igen. Där kastade jag in handuken, som jag i stort sätt hade gjort från första början. Låg i soffan och lyssnade på eftersnacket. Det var rätt kul det också men jag somnade tillslut. Sen blev det krig och vi gick hem till andra stärling. Händelserik natt om man säger så. Imorse kom jag tillslut utanför dörren och tog mig hem till Sala. Ah, vet inte vad jag ska säga.. vi hörs när solen skiner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!