Its got me stuck between my fantasy and what is real

Mamma och jag har kollat på "ung & bortskämd" precis. Och vi sitter verkligen och garvar oss igenom hela programmet. Men sen blir jag lite rädd när jag tänker "ja men jag ringer ju också min mamma när jag ska tvätta?". Men det är nog mest för att jag är så otroligt rädd över att jag ska förstöra mina kläder haha. Jag lärde mig faktiskt tvätta när jag flyttade till Norge och allt annat, som att laga mat, betala hyra osv. Den upplevelsen var nog riktigt bra för mig nu när jag tänker efter. Åh, jag är så sugen på att flytta hemmifrån nu. 2011, då ska jag ta tag i den biten. Just nu har jag en del andra stuffs som prioriteras högre helt enkelt. Men vilken befrielse sen när jag har min egna lilla lägenhet. Men känner verkligen att jag är för kräsen för vilken lägenhet som helst. Skulle nog vilja bo så jag i allafall har gångavstånd till stan, för bussar är det värsta jag vet.

Jag är ledig imorgon och då ska jag träffa camilla :) Jag ska klippa mig någondag också, helst imorgon. Jag hade i allafall tänkt klippa bort en del på längden bara för att det slitna ska försvinna. Sen ska jag klippa så det ser ut som att jag har haft lugg och att den har växt och blivit för lång, bara på sidorna alltså, den ska inte hänga framför ögonen. Det är svårt att förklara hur jag menar. Men aa, det visar sig ju :)

Sitter här och taggar inför pansionärsjävlar nu, det är nog det roligaste programmet just nu. Jag sitter och asgarvar hysteriskt. Mamma kom in i mitt rum förra veckan och fråga vad som var så kul. Och alltså.. den humorn är riktigt jag. Jag dör. Gubben som satt fast i sin rullator där nere och låg på backen och fråga efter konsertbiljetter? Ha-ha, jag viker mig.

Ledig imorgon, jobb på onsdag, ledig torsdag, jobb fredag, ledig lördag och söndag. Riktigt skönt. Men ska in på jobbet imorgon en snabbis bara för att kolla schemat. Har nämligen städat eller kastat bort det. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Thilda

haha sweet, du ska klippa dig som Fiona alltså ;)

2010-11-15 @ 22:02:42
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!