jaaaja

mamma - Du vet att när toalettrullen är slut då tar man bort den från den där lilla hållaren, slänger den i papperskorgen mittemot. Tar upp en ny rulle ur den där lilla korgen och sätter på den. Det är inte alls svårt faktiskt, jag ska visa dig.

Haha, a sant ibland är man väl lite väl lat. Hon är så rolig. Fick i allafall ett par nya uggs idag och en björnfitta (pälsmössa). Åhw, så glad jag blev, båda två var asfina :) Nu ska jag dra och sola och sen ska jag hem till mormor på middag. Imorgon är det jobb och jag längtar faktiskt lite, förstår inte hur jag kan tycka det är så kul att jobba fakstiskt. Det är nog det bästa jobb jag haft, bara för att det är så roligt. Även fast mitt liv mer eller mindre försvunnit. Förut levde man för helgerna lixom, utgång, utspårning, dyngrak 2 dagar irad lixom. Men nu börjar man ju bli en människa faktiskt hihi :)

Måste bara säga att jag saknar midsommar. Saknar Sarah och Jonna och sthlmskillarna otroligt mycke. Men vi ska ses snart, innan midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!