knark

Fuck you! Haha nejdå. Här sitter jag i sängen och pekar fuck you innan läggdax, undrar hur man mår? hihi. Har kollat på paradise hotel och på välkommen åter. Det är så sjukt roligt och idag var det dubbelavsnitt, dock säsongsavslutning i samma veva men gud så roligt det är. Så jävla torr humor så det blir roligt. Jag börjar 18 imorgon så har ingen panik för att jag är klarvaken. Pratar med bästa Andras Damberg om allt mellan himmel och jord, en vän som betyder så sjukt mycke kan jag säga. Innan jobbet imorgon ska jag träffa Camilla för en lunch, ett systemet besök och massa snack. Damis följer kanske också med, skulle ju vara trevligt ju! Nu ska jag faktiskt lägga mig, även fast det känns som att jag skulle kunna köra ett spinningpass vilken sekund som helst! På bilden ser ni lite av min nya frill också :)



Jag är svag för dig, för du gör mig stark
Du är bra för mig, ändå förstör jag allt
Du har sönder mig, fast du gör mig hel
Det känns så rätt, även om allt som vi gör är fel
Jag är slav för dig, jag gör vad som helst
Allt för att va' med dig, kan aldrig dra en gräns
Jag har tappat greppet, vet inte in och ut
Vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt
Jag vill älska dig, och jag vill slå ihjäl dig
Vill ha dig ur mitt liv, men nånting står i vägen
Och jag gör allt för att behålla förståndet
Och jag kan lämna dig nu
men inget kommer nära nog av att kännas som du
Jag har fastnat i ett beroende som håller mig fången för du är
KNARK



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!