långa nätter

Jaha idag missade man dagsljuset rakt av. Om man kan säga att den här natten var helt jävla underbar så var den det. Finner inga ord. Somnade någon gång runt halv 5 och det gjorde i sin tur att jag vaknade runt halv 5 idag? Haha så jävla sämst, men så otroligt skönt. Just nu lever jag i mina drömmar. Alltså åh, nej.. finns inga ord. En sak som börjar gå mig lite på nerverna är att varje natt klockan 03.00 (jag är oftast alltid vaken då) så springer det ner någon i mitt trapphus som en jävla grävmaskin smäller upp portdörren hoppar in i en bil som sedan åker iväg som en fart dåre. Och jag undrar verkligen vart han/dom är på väg. Så sjukt nyfiken. Tror jag ska ställa mig där nere och fälla krokben på han när han springer förbi så jag får en jävligt bra förklaring!

Och fast vi båda vill mer än någonting annat
så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest
när man släcker en annan
Vi lever i vår egen värld
Där går vi långt och benen bär
Allt vi behöver det finns där
Vi lever i vår egen värld




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!