lets go all the way tonight, no regrets, just love

Igår var jag ledig och det var otroligt skönt. Men idag är det jobb nonstop fram till måndag då jag har för mig att jag är ledig :) Idag blir det först jobb till halv 3 och sen har jag lunch till halv 6 och då ska jag träffa Camilla och Thilda på stan för en fika/lunch och så tänkte jag dra med dom till Solo där dom har jeansrensning, får hoppas på att det finns några schyssta kvar vid lunchtid helt enkelt, för jag behöver något varmare än leggins. Och alla mina jeans förutom 2 par är förstora så det är faktiskt ett sånhär det-här-behöver-jag-faktiskt köp! :) Nu blir det kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!