lite ny som människa känns det som

Var som sagt på stan med bästa tjejen ever igår. Ja, Camilla. Vi började att gå för att boka frisörtid på fashion, sicken tur att dom hade tid för mig :) Sen gick vi vidare till BikBok som alltid är ett säkert kort nu för tiden. Inser nu hur mycke dom ändrat sig? Från dom rosa wow tröjorna till mode på hög nivå. Där inne blev jag ett par otroligt snygga och sköna jeans rikare, samt en svart spetsklänning, ett "pannband" och två par nagellack, tror inte det var mer. Sen har jag faktiskt införskaffat mig ett par nya boots som ser exakt ut som som acne boots, typ. Sjukt glad för dom då mina andra vinterskor har vattenläcka. Gud jag köpte lite till.. men alltså vi får höras mer efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!