och allt som är dåligt med dig har jag en förmåga att glömma bort

Tror faktiskt jag är så trött så jag inte ens känner av det. Somnade jätte sent igår, eller när jag väl försökte sova så somnade jag inte. Men lika glad är jag för det. Så skönt när morgonhumöret släpper tidigt haha. Känns som man kan andas ut igen. Ja, idag är det fars dag alltså. Mamma ska gå till morfars grav och tända ett ljus :) Ja, man väljer ju vad man vill fira. Men är inte födelsedagar och julafton något man prioriterar så är väl den här dagen en fis i rymden. Och ja, jag betér mig för jävligt. Get over it. Nu ska jag sätta på mig kläder och sen till affären med mammsen. Hörs :)

It's amazing how you can speak right to my heart
Without saying a word, you can light up the dark
Try as I may I can never explain
What I hear when you don't say a thing

The smile on your face lets me know that you need me
There's a truth in your eyes saying you'll never leave me
The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall
You say it best ....when you say nothing at all

All day long I can hear people talking out loud
But when you hold me near, you drown out the crowd
Try as they may they could never define
What's been said between your heart and mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!