oh, this is a start of something new

Åh, fick en lycklighetskänsla i hela kroppen när jag såg snön på backen. Jag förstår inte varför var och varannan person klagar på det. Det är ju bara för mysigt :) Nu kollade jag ut igen och det är snöstorm, kanske inte lika mysigt. Men ändå :) Rätt kläder så klarar man sig ju! Jag har rätt bra tid på mig att bara chilla nu så det blir lite kaffe åsådära. Klockan 17 börjar jag jobba så tar 16 tåget till stan :) Fan vad jag längtar till 2011. Ska bli så skönt med ett nytt år och nya möjligheter. Och det bästa av allt är att jag fått styr på mitt liv redan nu när det gäller många saker så hoppas att det bara flyter på :) Idag är jag en glad fanny utan någon anledning, det känns bra. Dock har jag drömt hemska mardrömmar 2 nätter irad nu och jag förstår inte varför, jag brukar aldrig drömma så att jag minns. Men då är det hundra gånger skönare att vakna och insé att det bara var en dröm också haha. Ah kaffe utan mjölk nu, bror mig drack nämligen upp den igår och gjorde både mig och mammsen smått upprörda. Så frågar han mig om jag druckit upp den? Jag som inte ens dricker mjölk mer än till kaffet. Näää.. hörs.



En bild jag aldrig lagt in och ni get why kanske. Ser halvt störd ut. Haha lite småmullig också ser jag, men vadfan det är all sommar öl och rosét på balkongen vi skyller på. Men fan vad sugen man blir på en liten solsemester. Eller bara 3 veckor på världens bästa ställe. Nämligen lysekil och smögen. Havet, båten, fiska, sola, brun, åka ring, äta krabbor och kräftor man fått upp själv. Åh, det är verkligen livet för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!