riktigt jävla arg

För ungefär ingenting. Precis som alltid på morgonen. Men idag är jag riktigt trött och känner mig inte utvilad någonstans, somnade ungefär klockan 6. Jag sov väl helt enkelt för mycke senaste natten. Trött man blir. Och Marcus och hans jävla kompisar har vart här också lana och mitt i allt sätter dom på musik, jävla idioti!

Just nu bråkar jag och min bror om en osthyvel och han kollar på mig som om jag kommer från en annan planet. Men skiter it! Orkar inte, försvinn bara. Fyfan vad jag är jobbig just nu. Jag skulle smällt till mig själv. Gaaaaaaaaaaah. Måste få ur min ilska. Det är hemsk haha. Stackars den pojkvän jag får. Fast nu när jag tänker efter var det nog just han jag var helt underbar emot på morgonen, faktiskt. Med ett par få undantag då haha.

Sitter och dricker kaffe i vanlig ordning, har fixat mig lite snabt så ska bara hitta något att sätta på mig. Vill inte gå ur i den här kylan. Man kanske vaknar iallafall. Hörs efter jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!