shocked and tired

Skrev ingenting igår. Jag nog i rent chocktillstånd när jag kom hem. För det första var jag sjukt trött då jag jobbar 12 timmar på 2 timmars sömn. Och då hade man ju kunnat hoppats på att gästerna kom från denna planet iallafall? Jag tror jag hade högst 2 bord på kvällen som var normala och som inte klagade på precis allt. Aa två bord och dom fick ändå stå ut med mest eftersom alla andra skulle ha min uppmärksamhet hela tiden och berätta hur dåligt allting var. Sen kommer det ett par. Det näst sista sällskapet för mig ikväll. Ja ba ah, men nu då.. ett ungt par, dom kan inte ha så mycke att säga mer än att äta och vara glada. Nej men självklart, då börjar killen flirta med mig. Frågar ut mig massa om vad jag brukar äta (på ett flirtigt sätt) och kallar sin flickvän för MAMMA framför mig, till mig. Och tro mig, hon blir arg. Jag ville bara sjunka genom golvet just då haha. Men han var riktigt snygg så han får gärna komma tillbaka när han är singel ;). Jajja, sista bordet orkar jag inte berätta om men dom var också skogstokiga och gick därifrån, så vare så bra med det! Nej men oddsen för att denna dag ska bli bättre är ju rätt höga, bara tänka så. Slutar halv 4, ska bli skönt. Kan tänka mig att det kommer komma endel då det är första advent idag och julskyltning :) Nej fan vad ja babblar, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!