slut som människa

Känns som jag sitter ner första gången på evigheter. I fredags luncha jag med bästis i gallerian Igor, det blev tacotallrik som vanligt. Beroende framkallande. Efter det en latte och espressohouse och ladda inför ett jobbpass. Slutade 22 och då blev det lite fix och trix och tagg för party. Gick hem till Oscar där Camilla, Stärling och massa andra befann sig. Sen drog vi till Bmb och shaka lite haha. Det var faktiskt riktigt kul där. Idag blev det jobb 12-21, psykiskt jobbig dag. Kändes som jag hade söndagsångest gåner tusen ungefär. Men det gick bra på jobbet i allafall. Nu kom jag precis innanför dörren. Fick skjuts hem av Linda till Sala, sjukt skönt att slippa åka buss och gå hem i det här hemska vädret. Nu funderar jag på en dusch och sen kastar jag in handuken. Äntligen lite sömn. Imorgon är det dax för långpanna 3 för denna helg. Men är bara ett 9 timmars pass imorgon (ha-ha). Jaja, överlever gör man. Sen har jag 3 lediga dagar framför mig faktiskt, men vi får väl se hur det blir med det :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!