snö

På vägen till tåget tänkte jag: Fuck this jävla väder, tar tillbaka allting jag sa om att det skulle vara "mysigt" med snön. Varför sa jag det för? Fan vad jag hatar det här, och nu rinner mascaran också. Ser väl ut som ett helvette när jag kommer till jobbet. Åh, hatar den här jävla vädret. Mysit? eh nej...

Påvägen från tåget tänkte jag: Ah mitt tåg var försenat till jobbet och en hel jävla timme hem från jobbet. Kul att man är hemma klockan halv 11 när man slutade 8. Finns det något bra med det här äckelvädret? NEJ!

Haha, så ni kan ju förstå att jag är riktigt pisst på det snön redan nu då :) Men det ser rätt mysigt ut när man är innomhus, det håller jag fast vid. Jobbet gick bra. Imorgon har jag springpass, jippi kai ey.. Ska äta någonting nu faktiskt för jag glömde helt bort att äta någon frukost imorse så har inte fått i mig ett skit mer än kaffe. Men det överlever man ju på.

Köpte cosmopolitan som tidsfördriv i väntan på att tåget skulle komma och fick med någon lapp med kod och hemsida så man kan få en film så ska slå på den när jag lägger mig. Så fick man ett doftprov av britneys nya perfyme och den lukta awsome :) Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!