vi kan ha trampat snett men det här är sinnessjukt

Jobbet gick asa bra :) och det var mycke "personal" också så det var kul. Jag hade 7:an med ett sällskap haha, sjukt skönt! Och jag fick fetaste dikten som var någon slags kärleksförklaring, från en gäst.. haha alltså omg vad vi hade kul åt den. Man tackar man tackar! Ska skriva upp den här på bloggen någondag, just nu sitter den på anslagstavlan på jobbet. Han la ner tid, det gjorde han. Men a fyfan. Fick sällskap av Natta på bussen hem så det var inte lika tråkigt att åka hem och sällskap enda hem för den delen, hon bor typ granne med mig :) Nu ska jag snart lägga mig i sängen och kolla på Idol och sen ska jag sova. Börjar 12 imorgon och slutar 22, men lika glad är jag för det!

 
Lite närmare på mitt feeejjjjs idag! sovgott då!

Alltså haha om man kollar på dom här bilderna och på bilder från i sommras så har jag fan gått ner hundra bullar i ansiktet, scnhyggt.. jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!