I'm not afraid

Jobbet idag gick bra och det var roligt, som vanligt nu för tiden. Har inte ett negativt ord att säga :) Efter jobbe mötte jag upp min fina vän Thilda och vi började med en lunch på restaurangen i gallerian Igor. Vi åt varsin jättegod tacotallrik. Efter det blev det rökpaus och så förflyttade vi oss till espressohouse för en fet latte och väldigt behövligt prat. Tack för att du lyssnar och stöttar även fast du inners inne kanske inte riktigt vet hur det känns. :) Efter det så gick jag hem till R, vi pratade mest och kollade på lite film. Sen följde han mig till tåget och nu är jag  Sala, helt ensm :( Men imorgon får jag äntligen träffa min saknade cameltoe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!