kliar i fingarna..

Imorgon rullar lönen in som sagt, älskade 15:de. Det finns mycke jag gärna skulle fylla min garderob med. Och det som står högst upp min cravinglista är; Botsen från Scorette som är to die for. Har inte vågat prova dom men det kommer jag garanterat göra imorgon. En skinnjacka med fransar, finns en alldeles för snygg men alldeles för dyr på solo jag testade härom veckan, den satt som en smäck, men det kommer göra för ont i plånkan tror jag, finns också en på H&M som jag ska prova.. men den är antagligen en besvikelse efter att ha sett den andra :(. Ett par jeans och ett par skinnbyxor skulle vara behövligt, faktiskt! Ett par klackskor kanske? Eftersom jag dumt nog glömde mina snyggaste (dyraste) på stan ;( fuck. Allt som är dyrt tappar jag bort, skor, mobiler, kläder osv.. det är ett under att mina raybans fortfarande är i mina händer.. det är en sån sak jag tappar bort på en gång.

Funderar på att göra om designen på bloggen.. en nystart kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!