kloka beslut höhö

Hejhej :) Nu är helgen slut och snart börjar en intensiv jobbvecka, eller jobbveckor kansk man skulle kunna säga. Är dock ledig imorgon. Men dom kommande helgerna är det jobb som gäller. Långpannor torsdag till söndag. Det ska gå bra. Har bestämt mig för en vit månad nu också, det var ett tag sen.. om det ens har existerat sen man började parta? Nyktert fram till den 17 i allafall. Dessutom har jag bestämt mig för att leva på minimum, ingen shopping, inga onödiga utgifter osv. Jag längtar till nyår, en ny start och ett mer vuxenliv. Jag ska spara pengar och efter årskiftet så är det dax att flytta hemmifrån, jag känner att jag behöver mer egentid även fast mammsen är den bästa som finns :) Jag ska jobba arslet av mig nu och köra på bara! Nu ska jag ringa cameltoe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!