Right place, just the wrong time. Totally wrong ..

Äntligen hemma från jobbet :) Lunchen var rena helvettet, vet inte ens hur jag ska kunna förklara med ord, så jag skippar det. Kvällen var därimot rolig :) Men sjukt sliten i skallen alltså. Så nu ska det bli riktigt skönt att krypa ner under täcket och kolla lite andra avenyn innan jag slocknar. Jobbar från 13-21 imorgon, så det är bara påt igen. Magnus Carlsson (barbados) han gayen var och käka hos oss idag, hihi :) Vafan e han gay för. Onödigt tkr jag :) Servera honom ett vitlöksbröd iallafall HA-HA, fyfan vad jag och fanny asgarva åt det innan hon drog. Hon rabbla upp allt han beställde, tror dock hon drev ;) Har ju en förmåga att inte fatta när folk skojjar eller inte ^^, Nej, vi hörs imorgon till kaffet om ja hinner (:



Idag hade jag på mig en av mina nya pälsjackor som ni kanske förstår att jag är helt kär i :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!