telefonkö!

Jag hatar A-kassan och facket! Eller nej... jag hatar att ringa dit. Du står fortfarande i kö, men vi tar ditt samtal så fort vi kan! Du står fortfarande i kö, men vi tar ditt samtal så fort vi kan! .. Ja jag vet jävla kärring för det är ingen som sagt något på 20 minuter mer än du! Sen när man väl kommer fram blir man kopplad till någon som verkligen kan svara på just mina frågor, självklart! Och suuuuprise, det är väntetid på den linjen också :)

Nej, huvudvärken börjar smyga sig på. Nu blir det en långprommenad och efter det en solning som jag då automatiskt förtjänar, hih :) Sen hem, duch, fix och tricks för senare ikväll har mormor bjudit över oss på middag :) Åh, gruvar mig lite över den kommande jobbhelgen. Är inte riktigt in the mood för det. Men det kommer säkert, har ju trots allt roligt på jobbet :) Men det är lixom ingen man kommer ihåg förräns man kommer dit igen!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hallo! Händer ikväll då? :P

2010-10-20 @ 15:20:34
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Neha

Telefonkö är hemskt!

2010-10-20 @ 18:20:54
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!