6 september

Fan det rullar på nu, med både det ena och det andra. Har i allafall bestämt september månad ska bli så tråkig som möjligt. Då har jag nämligen inga förväntingar. En sak som är bra är i allafall att den 15 får jag lön, och eftersom jag jobbar varje helg kan jag inte bränna dom på krogen och då blir det mer höstkläder till Fanny :) Idag börjar jag halv 12, det är ungefär det jag vet. Ska ringa mamma sen och fråga hur resten av dagen ser ut, hittar fan inte schemat. Antingen jobbar jag till 16.30 (som jag tvivlar starkt på) eller så jobbar jag 12-14, börjar halv 5 igen och slutar 22. Skulle tippa på det i allafall. Sen är jag ledig tisdag, onsdag tyckte jag att jag såg. Så imorgon har jag nageltid, hoppas det blir av nu. Men vi hörs när vi hörs helt enkelt! latero

I wan't you and your beautiful soul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!