big no no

Herregud, hur dum får man bli. Tänkte tanka en film och kom på "Rec 2", så läskig kan den ju inte vara tänkte jag. Tog en titt på trailern först, eller nu överdrev jag, halva trailern. Så läskig var den visst det. Kommer seriöst drömma mardrömmar av den lilla snutten bara. Ush. Någon mer än jag som får damp på facebook? Min chatt har haft cancer i en vecka nu, har eran också det? Bara för dom ska hålla på och fippla om det till lunarstorm2 typ. Alltså jag håller på att bli dödsförskyld, det passar sig inte. Jag har fetaste jobb månaden och dyraste skorna på min önskelista, inte okej, big nono! Nu ska jag ta och ringa R och se vad han har för sig och sen ska jag faktiskt lägga mig i sängen framför en vanlig mänsklig film och kurera mig. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!