borde lära mig att varva ner

Jag är tammefan alltid stressad. Det spelar ingen roll om jag står och väntar på bussen och det är tio minuter kvar tills den går så kan jag bli stressad över "tänk om den redan har gått?". Det är skitjobbigt. Jag börjar jobba sex ikväll och jag är redan stressad eftersom jag ska hinna med att åka förbi sjukhuset först. Andra människor hade ju hunnit springa milen, gymmat och sola på den tiden. Säkert jag också, men känslan av att vara stressad är det värsta som finns. Japp! haha

Sjukhuset idag alltså, hämta lite pappir och sådära :) Sen skjutsar mormor mig till västerås för vi ska hämta lite papper där också, sen skjutsar hon mig till jobbet! Så blire hard work work till klockan 22 ikväll. Bara för att förvarna litegranna, jag börjar fan tröttna på denna stad igen. Vill nog inte tillbaka till Oslo, men Stockolm är fan lite tilldragande. Får tänka vidare på det helt enkelt. Nu ska jag nysa vidare... just precis, vaknade med fetaste huvudvärken och täpt i näsan som aldrig förr, vad vill gud mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!