det snurrar i min skalle

Igår blev det en mini utgång för mig och camilla. Först drog vi två flarrer rosé hemma hos jonas alvarsson där grabbarna spelade tv-spel och vi stod för festen. Sen blev det först pluto och där träffa vi på Elin så det blev lite chill häng med henne tills Damberg kom. Då drog vi till cirkus och tog några öl och drinkar och så kom även Tom. Mötte upp Anton efter det och drog en donk. Sen så blev det en sleepover hos Klas. Imorse var det inte  sådär awsome att stiga upp men efter för mycke snooz så tog jag mig till bussen och kom till jobbet i allafall. Nu kom jag precis hem, kommer somna när som helst. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!