dödstrött

Usch och fy och blä vilken tråkig dag. I mellan åt iallafall. Kom till sthlm klockan 13.oo, då gick vi till Jenses och åt mat. Klockan 4 började kursen, en timme senare. Satt där och lyssnade tills febern kom och hälsade på igen. Klockan nio gick tåget hem, klockan tio gick bussen till sala hem. Klockan 11 var jag hemma. Dryg dag med andra ord. Känner också att förskylningen är på ingång igen, kanske kan botas med sömn. Om inte annat har jag en till helg med feber och jobb framför mig. Imorgon är det jobb igen, klockan 4 har vi personalmöte och efter det ska jag träffa Thilda. LÖN imorgon också, lite glad är man ju för det faktiskt. En helt annan sak då, när jag lägger upp en text och det står i din blogg nästa dag blir jag irriterad, det bara är så. Varför? En text som handlar om mina känslor? Känner du precis likadant dagen efter eller var texten bara fin? Den är inte fin, det är mina känslor. Japp, så har jag det sagt :) Måste få avreagera mig jag också. Skönt att man har en blogg man kan skriva av sig i, huh?
Och var inte första avsnittet av gossip girl helt underbart då? Ge mig mer! Sovgott nu så hörs vi till kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!