.

Det har vart en psykiskt jobbig dag idag och får inte fram så mycke ord. Varken i tal eller när det gäller att blogga. Helst av allt skulle jag bara vilja somna och vakna någongång när det är bättre tider. Men det bästa är väl att fortsätta kämpa och förhoppningsvis finns det ett ljus i andra sidan av tunneln även om vägen dit känns jävligt långt. Jag kan inte sätta ord på hur jag känner, men ibland duger ordet "skit".

Mötte upp thilda dag vid halv 5, vi satt oss på gränden och efter ett tag kom Ludde och Filip för att göra oss sällskap. Jobbade bara 18-20 idag men blir mer timmar imorgon istället. Ska lägga mig nu och försöka koppla av, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!