gör ett försök

Jag är sjuk nu, riktigt sjuk :( Hemma från jobbet med andra ord, och imorgon och antagligen på lördag. Den här febern och halsonten är inte att leka med. Ush, orkar inte. Ensam hemma är jag också, ingen bra kombo :(

Igår jobbade jag i allafall sen var det personalmöte. Sen gick jag lite på stan och shoppade. Fick med mig ett par mönstrade och ett par svarta harembyxor från BikBok och samt ett par fusk "skinn-byxor" där ifrån. På gina hittade jag ett par gråa leggins med skinndetaljer och en svart body med spets lite här och var. Och på H&M fick jag med mig en spetsbody med typ bh upptill, get it?

Mot kvällningen gick jag och Thilda till Tabazco och åt mat och drack vin och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi hade MYCKE att prata om sen i lördags om man säger så. Och när vi ändå var igång snacka vi ännu lite fler hemlisar vi inte visste om varandra haha, as kul ;) Fast det är ju inte så mycke vi inte vet om varandra precis.

Nu ska jag snart ringa jobbet. Måste, orkar inte, men måste. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig!

2010-09-16 @ 23:57:50
URL: http://www.linnda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!