hej och hå

Efter 5 dagars medvetslöshet i sängen tog jag tummen ur röven och åkte till Västerås igår. Mötte upp Klas på stan för lite mat osv. Sen åkte jag, camilla, jonas och han hem till honom. Dom satt och drack med lite sällskap och jag och camilla låg ännu en gång medvetslösa i soffan och hostade. Sen kom damberg hem och efter ett tag gick vi tre och la oss, orka inte med fulla människor. Låg och pratade till 4 på natten om allt och ingenting, blev mycke skratt i allafall. Imorse när vi vaknade så var Klas inte hemma och Andreas drog till jobbet. Så jag och camilla var där ett tag tills vi åkte hem. Nu är jag i sala och ska bara ta det lugnt resten av kvällen. Ska dra en sen lunch med thildis runt 4 tiden imorgon och efter det är det jobb 18-22. Ska blir skönt att komma tillbaka, är dock inte riktigt i skick ännu men det där jävla viruset finns inget botemedel till så det är bara att kämpa på. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!