I´m in the middle of something, but youre really something special

Haha, skogsturen vad ju något. Hittade en massa kantareller i allfall. I början pekade jag mest och mormor plocka upp, hon sa "du kan ju inte förstöra dina dyra naglar på lite skitsvamp" hahaha höll på att garva ihjäl mig.. men tillslut tog jag saken i egna hände och plocka vare sig hon eller mina naglar diggade det. Har vart hemma hos henne och ätit kantarellmacka och middag idag ikväll i allafall :) Har kollat på idol och nu är skånefruar och sen kungarna av tylesand. Håller också på att färga ögonbryn och smörja in mig lite så man ser någorlunda fresh ut imorgon på jobbet. Har feber nu men jag ska ta mig upp till jobbet, kan inte vara sjuk. Sen är det upp till dom om dom vill skicka hem mig eller inte helt enkelt :) Blir kaffe på stan med tjejjerna när jag har rast mellan två och halv 5 sen äre jobb till tio. Gaah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!