no idea

Det roliga är att jag inte ens vet vad det är för slags kurs jag ska gå på? Det handlar väl förmodligen om jensens? Vi ska i allafall befinna oss på jenses på sveagatan. Kursen är antagligen dödstråkig och därmed säger dom inte vad den handlar om. Oddsen är inte så höga att en 5-timmars kurs är rolig. Jag nyser och hostar, stanna hemma? Nej.. för jag går ju inte i skolan längre. Det hjälper inte att se så ynklig ut som möjligt och prata som en uppstoppad fisk inför mamma längre. Men det går för min lillebror, han ligger just nu och kollar på tv och har "feber"... JAJA. Nej nu ska vi inte vara sånna, det blir säkert jätte kul och jag uppskattar att dom tar oss på kurser så vi får lära oss mer, helt klart. Hoppas bara det är någon snygging där som man kan sitta och tjuvkika på om det inte är allt för intressant hela tiden (A). Nu skojja jag igen. Någon som är sant är att jag sitter och dricker kaffe och försöker trycka en hårdbrödmacka eller två. Det stod klart och tydligt; Ät innan ni åker! Så antagligen funderar dom på att svälta oss också.. neee! Vi får nog mat :) Värsta av allt är väl att jag kommer få en svans i sthlm, och sånt har jag svårt för. Hörs när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!