orka

Orka vara tjej, vilka jävla "måsten". Ja för vi måste faktiskt noppa ögonbrynen och måla naglarna vare sig vi vill eller orkar. Kan ju inte se ut som ett jävla mähä. Men nu är det gjort i allafall. Mamma kommer snart hem med godis till mig och då ska jag dyka ner i sängen framrför en film. Fick fetaste mördarschemat med mig hem idag. Alltså, inte en ledig helg kan jag säga. Så nu i helgen blir det fan all in för hela slanten vare sig levern är med eller inte. Jag vill ha höst nu, orkar inte med det är schitzofrena vädret mer.. ena sekunden regnar det andra lyser solen som om det inte fanns en morgondag. Nej, tacka vet ja en pälsjacka att gömma sig i. Wondeful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!