spårad kväll

Jobbet gick som det gick. Efter lunchen hamnade jag i koma så var i min egna värld efter det. Tror jag fick alla idioter på mina bord men det var ju bara att le och se glad ut.

Efter jobbet, klockan 22.oo alltså.. sprang jag hem till Thilda där Camilla och Foffo också befann sig. Vi klunka rosé och roade oss, som vanligt. Sen bar det av till BMB. Riktigt bra kväll, hade as kul. Träffa alla jag vill träffade och klunka skumpa på livet, precis som det ska vara. Vi träffade på en gäng sthlms-grabbar som var väldigt givmilda om man säger så. Men dom blev nog rätt sura när dom insåg att vi var tacksamma och inget mer haha.

Efter krogen så skulle vi på efterfest hos Rubin, men jag och camilla hamnade i bilen till Sala med Foffo och Bryan istället. Man kan göra så, men det är inte rätt. Så nu sitter vi här i Sala lite förbryllade över hur vi kom fram till att åka hit mitt i natten. Men vi har det bra, ska inte klaga. Ska väl alldeles strax gå till affären och bunkra upp med godis, så vi överlever dagen.

haha roligast idag har redan skett ska jag säga. Min bror klev in i köket och sa:

(min bror kör GI-metoden)

bror - Får jag äta dom här mackorna
mamma - Nej, det får du väl egentligen inte
bror - men det är ju fullkorns bröd?
jag - men hahaha.. ja, det är ju därför du inte får det? Du får ju inte äta fullkorn, mjöl och sånt där skit.
bror - men jag ska faktiskt börja äta lite bröd, kan kan förstöra hjärnan om man inte får i sig några kolhydrater.
jag - haha du kan nog vara lugn, det är redan försent.
jag, camilla och mamma - ASGARV!

Jaja, fyfan redan söndag alltså. Vart tog helgen vägen :( Ja jo jag har ju jobbat 24 timmar av den. Imorgon är det måndag och då är det tillbaks till jobbet. På tisdag ska jag till huvudstaden på någon kurs med Linda och Jenny. Onsdag jobb och personalmöte. Torsdag jobb. Och helgen ser precis likadan ut som den här. Fan vad jag älskar mitt liv. Sa ju att september skulle bli pain in the ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!