utvilad

Först vaknade jag 8 av att jag hör camilla hosta, då sträcker jag mig efter vattenglaset som står bredvid mig och ger det till henne. Somnar om och vaknar av klockan, kl9. Men det där med vattnet, sånt är inte jag kapabel till före tio på morgonen. Det var ju rätt "trevligt och snällt" gjort, och jag är inte snäll på morgonen. Tror till och med Camilla blev lite chockad, vänta jag ska fråga.....

Blev du chockad när jag gav dig vatten glaset?
camilla - hahaha ja, det är ju inte likt dig någonstans, trodde du skulle skrika typ; gå och drick vatten!!!

Ja där hör ni, där hör jag. Men morgonhumöret kan man inte göra så mycke åt, jag har försökt sen jag var 12. Men nu kanske folk vill/vågar byta några ord på morgonen med mig. Jaja, känner för jeans idag, så det blir nog så, kanske.. kanske ångrar mig när dom är på. Hm.. jaja, det visar sig. Kaffet var gott :) hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!