party like a rockstar

Hej hej, hemsk mycke hej! Nu är man lite schleten hörrni. Men det har jag förtjänat! (haha älskar den reklamen när det skriker i slutet, "och det har du förtjänat!!") Kvällen började med en matbit på gränden med min partner in crime. Massa snacka osv. Sen så hörde Jonas av sig och sa att han var fit for fight för party så då gled vi vidare hem till honom och korkade upp. Sen kom Johan så spelade vi lite kortspel och umgicks bara och efter ett tag kom också hägge och så spelade vi lite mer och dansade och hade kul :) Saknat dom grabbarna och alla partyhelgen vi hade förut, det var tider det :) Från när man var asliten och vinkade av dom när dom gick till krogen då vi var för små så vi bara kunde förfesta med dom haha tills nu. Goa är dom i allafall :) Sen drog vi vidare till Bmb som hade väääärldens längsta kö, dom hade fått för sig att inte ha någon lista? Ah iallafall så stod vi i den för länge men sen var vi äntligen inne och körde på som aldrig förr. Det händer lixom aldrig något oväntat på krogen så det finns inte så mycke att skriva, och det oväntade som händer chockar inte längre haha. Men vi höll oss på banan igår också tyckte jag. Träffade en massa jag inte sätt på länge så det var kul. Nu är jag i allafall hemma i Sala. Har fan blivit gammal, orkar inte festa två dagar i rad längre. Eller det är typ inte roligt. Så det blir lite lördagsmys här hemma istället med min huvudvärk och pepsimax och mammsen såklart :) Det är himlans skönt att vara ledig ska jag säga er, skulle kunna vänja mig med det här. Här är i allafall lite piccs från gårdagen med min urusla mobilkamera. Man måste nämligen stå blixtstilla för att få till en någorlunda bra skärpa och det är lite svårt att be folk stå still på ett party.

 
Hägge som i vanlig ordning alltid ska bära upp något och jag och johan (har inte så många bilder så skiter i hur fula dom är haha)

 
cameltoe and fahlsan och jonas (skiter i ordnig och sånt tjaffs)

 
Då bär vi lite igen. Vet inte om dom kör svanprinsessan eller något....

 
Johan och så jonas och daniel

 
jonas och camilla

  
Jag och jonas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!