Don't let me show you how weak you are, Hurts like bullets between these walls.


Jag, Rebecca och Thilda


Jag


Hej på er :) Jag har haft världens fetaste kväll! Rebecca&Fiona ägde hela skiten, fifan vilken jävla känsla det var. Om ni missade detta tycker jag synd om er :) Nej men alltså, det här kan jag leva länge på. Som ni ser träffade vi på tjejjerna långt innan dom började spela. Finns bara ett ord iallafall, magiskt. Runt halv 1 drog vi iallafall vidare tíll Bmb och dansade vidare. Det blev så gott som en nykter utgång idag men det var lika kul för det. Och lika bra för den delen också :D Jag har ändå lika kul när jag är på bra humör! Träffade självklart på en massa man kände också, alltid lika roligt. Nej nu vet jag en som kommer lägga sig med ett leende på läpparna av många olika anledningar ;) Tack Thilda för världens roligaste kväll, älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!