Nu packar jag min väska istället för att slåss

Hejsan! Jaha, då var denna dag över. Det gick bra hos frisören i allafall och jag är nöjd. Det blev ingen drastisk förändring. Hade fan glömt bort hur nervös jag brukar bli av att gå dit, värre än tandläkaren ju. Men jag är nöjd och det är fräsht. Kostade skjortan därimot, 2 lax är faktiskt överdrivet mycke. Men det kostar att ligga på topp, huh? Ajja. Nu ska jag lägga mig och kolla på en film tills jag somnar, ska bli skönt. Imorgon ska jag in till Västerås och träffa en kompis och äta lunch, trevligt trevligt. Sen får vi se om jag blir kvar där över natten eller om jag åker hem till Sala igen, hih :) Ska upp och träna imorgonbitti också, lika bra att avsluta semester redan nu tycker jag haha. Godnatt så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!