uäk

Hejsan :) Fick verkligen sova ut idag, jätte skönt. Har inte gjort så mycke mer än att tränat och kollat på pretty little liars. Ska alldeles strax till mormor för att käka middag med henne och mamma, mys :) Är lite små depp över ingenting idag faktiskt, tror det är vädret. Eller för att jag inte kan låta bli att tänka på saker som gör mig så jävla äcklad. Spyr rent ut sagt. Hahaha.. Ush!.. nej inge mer tankar åt detta, inte värt det för fem öre faktiskt :) Har en soft vecka framför mig iallafall. Inte allt för mycke jobb heller. På fredag ska jag på Rebecca&Fiona dessutom med T, det kommer bli awsome! Snart har jag inte rökt på två veckor heller och jag vill aldrig börja igen. Man kanske inte kan tro att det känns efter sådan kort tid, men allt känns så jävla mycke fräschare verkligen och jag känner mig finare, aa det här var ett bra beslut helt enkelt :) Ska gå till mormor nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!