No time for farewells, no chances for goodbyes. No explanations, no fucking reason why.

Godmorgon på er! :) Vilket vinterland vi bor i helt plötsligt? Innefrån och ut kan jag ju medge att det ser rätt mysigt ut men att försöka ta sig till tåget i 3 dec snö är inte lika roligt. Det är iallafall jobb som väntar idag, två pass till och med. Där emellan ska jag och träna, det blir ben och mage idag och lite kondition. Vill att det ska bli lördag och julafton, inte pågrund av själva julafton men en liten fågel viska i mitt öra att det ligger träningskläder under granen i år, och det behövs verkligen! Så blir träningen så mycke roligare när man känner sig snygg! ;) Själv har jag ju lixom inte så mycke muskler att flasha med! Det kommer det kommer. Nej, målet är väl inte heller att få sjukt synliga muskler. Men fan vad fit jag ska bli, långa muskler är också välkommet. Snygga armar, smala ben, synligare nyckelben, gah. Och för att inte glömma en sund kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!