Om du letar efter någon som säger, jag är lycklig med dig, då ska du inte välja mig..

Träningsvärken jag har i mina ben och i min mage går inte att beskriva. Jisses vad otränad människan är! Jag kände när jag vaknade imorse att 'jag lär rulla ur min säng' för att jag ska komma ur liggande posetion. Upp kom jag i allafall och sen skulle benet över badkarskanten, HA-ha... Joru, men över kom jag. Fråga mig inte hur, ni vill ändå inte veta! Känner mig som en gammal kärring. Men då tog det igår då iallafall! Idag blir det armar och rygg så går jag väl som ett missfoster lagom till tjejmiddagen på lördag :) Sitter och dricker en kopp kaffe nu och funderar på om jag ska rappa på och ta 2 bussen in till stan eller om jag ska varva ner och ta 3 tåget. Ska träna med Sofie vilket fall som helst när jag kommer fram och sen ska vi ha myskväll hemma hos henne, hon jag och Sarah :) Idolfinal och så kanske man för en gång skull kan säga att man är värd lite godis! Inte för att det tilltalar mig längre, jag är heeelt insnöad på pepparkakor haha. Nej, nu måste jag packa lite osv. Förresten, kul att så många har märkt att jag börjat skriva lite ointressanta texter här igen, jag ska försöka hålla i det :) Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!