Bra dag, rakt av!

Åh, idag har jag fått så mycke energi och livsglädje av dom underbara i min närhet :) Först jobbade jag lunchpass, efter det träffade jag pappa så gick jag först till hans jobb (stadshotellet) och kollade hur det var där och sen  gick vi till Kalle på spången och tog en fika och bara pratade. Han fyllde år idag också. Sen gick jag tillbaka till jobbet och åt mat och så kom Camilla förbi och satt och snacka lite innan hon började jobba. Sen var kvällspasset igång. Det var jag, Fanny, Sarah, Ante och Alex som jobbade ikväll så det var askul :) Vi firade fanny och hon fick sin present av mig osv, hon blev jätte glad :) Nu är jag äntligen hemma och ska smörja in mig lite sen ska jag hoppa i säng. Imorgon är det jobb från halv 12-21 och efter det ska jag och Sarah fixa oss lite på jobbet och säkert ta ett glas där och hoppas på att vi får med oss Sofie ut på en runda iallafall, sen ska jag möta upp Camilla också så blir det väl en liten miniutgång. Kommer bli askul, skit taggad faktiskt haha :) Vi hörs imorgon! Godnattis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!