don´t trust anyone but yourself

Åh, precis hemkommen från jobbet. What a great day :) Vet inte varför, men idag var jag glad, lycklig och peppad på framtiden. Alla gäster har vart jätte trevliga och det bästa av allt fick dom se min allra bästa sida också :) Och det märktes på dircksen haha. Fritt med dricks idag vill jag lova. Haha så kul, kom in till dom i köket och sa flera gånger "gissa hur mycke ja fick nudå? hundra kronor till :O!" Sen i slutet av kvällen kommer Sofia med sin dricks från 32 bokningen och drar in en tusing? Jaa, jag blev ägd, erskänner ;) Men det bästa är att vi får ta del av det allihoppa, sweet :) Och måste bara skänka en mening till "han", så himla fin och snäll och givmild! Så gulligt när han gick också, så kollade han in och log i varje fönster tills vi inte såg varandra längre haha. Det gjorde min dag lite (A). Dock var han engelsk och jag sa till Frida "ja, det förhållandet skulle bli rätt tyst av sig" haha, jag har en förmåga att bli stum när det kommer till engelska, inte min starkaste sida! ;)

Och imorgon är jag ledig, lalala.. och vet ni vad jag ska göra? Nej det vet ni inte ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!