jag får lixom ingen ordning på mitt liv, det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra!

 

Idag tog det smått emot att kliva upp, går alltid upp drygt en timme för tidigt för att få lite tid att bara ta det lungt, dricka kaffe osv. men idag var det omöjligt. Men ändå hann jag med en lång dusch och just nu sitter jag och dricker kaffe. Har packat väskan med party skorna och party kläderna och är råtaggad för en partykväll med tjejerna :) Åh, känns som vi kommer garva konstant haha. Igår glömde jag mitt kort på stan så lyckades bara lägga undan ett par skor för över tusenlappen men jag ger fan i att köpa dom alltså så väntar jag till J.C skorna kommer in på Nelly igen. Ska dock försöka hitta ett par skinnbrallor till ikväll det kommer bli awsome till mina nya gråa kilklackar :) Vi kommer nog inte höras något mer nu förräns tidigast lördag kväll efter jobbet. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!