my good

Gah vilken dag. Ögonen har rullat. Sofie frågade om jag var hög. Ja, då förstår ni. Tröttast i stan. Hade springpass men jobbat mycke mindre än vad jag skulle. Först halv 12 till halv 2. Halv 3 mötte jag mills på stan så drog vi en liten shoppingrunda med betoning på liten. Duktigt av mig att inte bränna allt för mycke på en gång, var helt ärligt inte sugen. Plocka bara det som fall mig i smaken just då, hade inte orken till att angagera mig allt för mycke. Fick med mig ett par grå kilklackar, en gräddvit lite större handväska (awsome), en gräddvit spetsbody, en beige jumpsiut och en grå hoodie typ. Och just ja, ett par strumpbyxor, tredje paret, tar jag sönder dessa också är det fan meningen att jag inte ska ha några. Gick tillbaka till jobbet runt halv 5 och käkade mat och chilla i personalrummet, drack kaffe i hopp om att bli lite piggare men det var lönlöst, det visste jag redan från början. Klockan halv 7 frågade Sarah om jag ville gå hem 7 istället, hon blev min ängel för idag. Fan alltså, det var så skönt att få gå hem lite tidigare. Mötte Alexander på bussen och han var psyko som vanligt så fick en trevlig bussresa hem. Sen gick jag och solade, alldeles för länge. La i för 20 minuter, vaknade efter 35 minuter och solariet var fortfarande i full gång. Men rumpan sa ifrån då och jag klev upp. Nu ska jag duscha och sen ska jag sååå lägga mig i sängen och kolla på något program och äta lite godis tills jag somnar. Imorgon är det jobb igen men bara till fyra, efter det ska jag luncha med thilda på stan. Vi hörs hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!