andra rökfria dagen snart avklarad

Fyfan vilken jävla kaos dag alltså. Lite servetriser, för mycke folk. Thilde, Fanny och jag sprang bokstavligt talat arslet av oss och om man slappnade av någongång kände man typ hur tårarna brännde bakom ögonlocken. Förstår inte hur man kan vara otrevlig mot folk som man inte känner, mot folk som bara vill den det bästa. Tillslut står man bara och gapar och tar emot. Räknar till tio och springer vidare. Halv 3 var det hemgång för mig och idag var det verkligen det. För klockan tre träffade jag kära Thildus och så gick vi runt lite på stans gator. Jag höll dock i pengarna och sa att "nej det blir ingen mer shopping i år". Thilda utbrister " INGENTING MER I ÅR?!?!?" Jag: Thilda det är Januari 2011, jag var ironiskt :P" T: Jaaa.. men ja trodde du typ sa fel. Haha, så rolig hon är ibland alltså. Sen gick vi till Igor gallerian och käkade mat och drack kaffe och pratade och pratade och pratade! Sen skjutsade hon mig till bussen. När jag var framme i Sala gick jag förbi mormor och sa hej och efter det gick jag och solade, så skönt :) Nu ska jag lägga mig i badet. Har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå och köpa godis eller inte heller... det vore ju bra om jag sket i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!