awsome helg!

Hej på er :) Haft feting bra helg! I fredags så åkte jag och camilla från kolbäck till Sala. Ett systembesök och sen hem till mig och tagga inför kvällen. Klockan halv 8 kom Ida och Johan och hämtade upp oss så åkte vi till västerås. Andreas styrde förfest och fan vad vi röjjde. Det blev en massa folk och vi psyka väl ungefär hela kvällen till dubstep. Det var dans på bord, soffor.. ja överallt. Underbara männsikor också! Runt 12 snåret drog sig folk ut på krogen. Jag, camilla, ida, linn och lina drog till bmb, det var skööööön kö där alltså så det var rena turen att man hade skrivit sig på listan. Fredagar brukar ju inte vara så poppis, men jo, det var röjj! Dansade hela kvällen.

I lördags var det jobb, askul hade jag. Jag var typ psyk på jobbet och drev runt med alla. Haha tobbe höll på att dö. Sen så retar han mig heeeeela tiden, "cha cha bloggen" och "Heter din mamma Ann?" och sen asgarvar han haha. Och aa, det är väl kul att se andra glada men vafan..... ;) 40 gånger om dagen, då blir det liiite smådrygt och skämtet börjar lixom tappa sin charm en aning! Och ja och Sofie höll typ på att kissa på oss av garv ett antal gånger. Spelade sär och tyckte vi var asroliga, det var roligt iof!!!

Efter jobbet gick jag hem till Thildis. Fixade och drack vin och snackade och dansade. Sen drog vi oss mot Å där halva vässan var typ. Men det var askul! Så fet musik så man dör ibland. Dansade gärnet där och sen drog jag med Sala bussen klockan 2. Idag blir det mys söndag hemma med mamma och broshan :) Tredje avsnittet av solsidan, har dock redan sätt det men jag har typ sätt alla nya avsnitt 3 gånger var så det gör inte så mycke, garvar lika mkt ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!