LIFE IS A GAME BUT IT'S NOT FAIR, BUT I BREAK THE RULES SO I DON´T CARE

 

Okej jag ska väl ta tillbaka lite av vad jag skrev på facebook. Ni som inte såg det så stod det såhär "Jag lät nyss min mamma färga mitt hår och jag vet inte om jag kommer förlåta mig själv för det.. Mitt i allt säger hon "men va inte arg, jag har aldrig färgat hår förut"..... jag- "oooh... du kunde inte besparat mig på den informationen nu när du snart är klar"........" HAHA, men som ni ser så blev håret awsome :) dutti mamma! Och sådär ser nya linnet ut, knäppte ett kort på det nu när ja ändå satt med det på mig. Men ni får nog se en bättre bild imorgon för tänkte nog slänga på mig det då. Nu solsidan och tacos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!