sjuka jäkel haha

Alltså jag höll på att dö inne på Coop nyss när jag var där med mamma. Jag går och letar efter Venuz rakhyvel, dom som är lite bättre. Sen förstod vi att dom låg i kassan så vi får hjälp med det av en som jobbar där. Så när vi står vi kassan, då händer det..

Mamma - Ska du verkligen ha den där? Den är svin dyr ju
(förstår inte riktigt varför hon tar upp det framför dom i kassan, så kollar lite snett på henne)
Jag - Ja men ja ska ha den här..
Mamma - Bra då kan ja låna den av dig
Jag - VAAAAAAAAAA? men fyfan.. (skäms ihjäl)

Väl utanför coop

Jag - Mamma sådär kan du ju inte säga framför alla i kassan och kassören?
Mamma - Vadå? haha
Jag - Men det förstår du väl att du inte kan använda min rakhyvel?
Mamma - men hahahaha, jag ska ju bara raka benen..
Jag - Men NEJ, fan vad äckligt.. ge dig. Nu måste ju ja ta in den där på mitt rum varje gång alltså..
Mamma - Dööööör av garv och typ viker sig ner på backen (haha)
Jag - Gud nu tror dom verkligen att vi delar på våran rakhyvel, aldrig med coop då.


Nej fyfan jag som har sveriges töntigaste bacillskräck skulle aldrig gå med på något sådant haha. Iallafall så köpte jag det och en hårfärg så mamma ska färga min utväxt senare ikväll. Klockan 20.00 är det Solsidan, andra avsnittet av säsong 2, fett! Nu ska jag duscha, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!