you should know how bad I need you now

HejHej! Har varken haft ork eller lust som ni kanske märkt. Vart en surkärring hela dagen om jag skulle säga det själv. Både jag och Fanny gick runt och småmuttra för oss själva. Men som jag sa till henne. Sånna solstrålar som oss kan inte skina 24/7, vi har våra molniga dagar vi också. Firat broshan har jag också hunnit med denna dag. Och träna. Duktigt! Och blir så glad för jag ser verkligen att jag gått ner, inte bara på vågen utan på mig själv också. Fint dä! Nu lär jag sova, och tagga inför morgondagen och hoppas på att humöret vänder under natten. Sovgott så hörs vi!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva hur du gör för att gå ned i vikt? T.ex vad du äter till frukost,lunch,middag osv. och hur ofta du tränar, och vad du tränar. Du verkar vara så duktig, och du har PERFEKT kropp! Finare kropp än vad alla Victoria Secret modeller har..

2011-01-25 @ 02:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!